www.be-queen.pl    |    telefon: +48 691 853 637   |    email: biuro@be-queen.pl

Jesteś tutaj: Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie,  gwarantujemy możliwość wymiany lub zwrotu towaru.

Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona(y) z zakupów, a nasze produkty spełniają Twoje oczekiwania.
Jeżeli jednak z jakiegoś powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, koniecznie poinformuj nas o tym. Twoja satysfakcja to dla nas priorytet !

ZWROT

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość prosimy o wypełnienie formularza zwrotu kliknij aby otworzyć formularz 
Towar razem z z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy wysłać na adres z dopiskiem zwrot:

BE QUEEN BE QUEEN

43-354 Czaniec 

ul. Wierzbowa 12



Pamiętaj !

1. Na odstąpienie od umowy sprzedaży zakupionych produktów masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

2. Procedura zwrotu może dotyczyć tylko towaru nowego, który nie nosi widocznych śladów użytkowania ( poza możliwością zapoznania sie z zakupionym towarem )
Z tego tytułu prosimy o ostrożne przymierzanie odzieży - tak aby jej nie ubrudzić, oraz nie usuwanie metek.

3. Prosimy aby sposób opakowania zwracanych przedmiotów był właściwy. Produkty proszę odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległy zniszczeniu w transporcie.

4. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych !

WYMIANA

 Wymiana towaru polega na zwrocie zamówionego towaru ( odstąpienie od umowy ) następnie złożeniu nowego zamówienia z adnotacją WYMIANA. Niepasujący towar prosimy odesłać z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres z dopiskiem WYMIANA:

BE QUEEN BE QUEEN

43-354 Czaniec 

ul. Wierzbowa 12


Towar na wymianę zostanie niezwłocznie wysłany, po otrzymaniu przez nas przesyłki. 
W przypadku ewentualnej różnicy w cenie produktów, zostanie ona zwrócona na konto.

REKLAMACJE 


W przypadku reklamacji prosimy:

1. Starannie wypełnić formularz reklamacji kliknij aby otworzyć formularz.
2. Odesłać towar razem z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:

BE QUEEN BE QUEEN

43-354 Czaniec 

ul. Wierzbowa 12

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub w przypadku gdy będzie to niemożliwe ( np. z powodu braku towaru) , zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, lub w przypadku gdy Klient wybierze inny, zaoferowany mu produkt - wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną uznane na poczet ceny nowego produktu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl